امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۱/۱۸ تعداد بازدید: ۹۸
print

تمرکز ملی در شعار سال باعث می‌شود که مفهوم آن عمیق‌تر در اذهان عمومی نهادینه شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان، گفت: تمرکز ملی در شعار سال، باعث می‌شود که مفهوم آن عمیق‌تر در اذهان عمومی نهادینه شود.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت­ الاسلام سعید مهدوی­ امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان مطالبی در خصوص شعار سال جاری، گفت: هر کسی که دلسوز کشور است و می‌خواهد این کشور بهتر از گذشته پیشرفت و رشد کند، وظیفه دارد که با تمام توان در ترویج مفهوم شعار سال تلاش کند، زیرا تمرکز ملی روی یک مفهوم مثل نام سال باعث می‌شود که آن مفهوم عمیق‌تر در اذهان مردم جای بگیرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به‌عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی»، افزود: حمایت از تولید داخلی در شرایط حساس کنونی بزرگ‌ترین اقدام برای حل مشکل اشتغال و معیشت مردم است که در جهت ترویج و فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی باید دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی متحد شوند.

حجت­ الاسلام مهدوی در ادامه تصریح کرد: شعاری که هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب انتخاب و مطرح می‌­شود چراغ راهی برای مسئولان و ملت ایران است که باید به‌عنوان یک راهبرد ملی مدنظر همگان قرار گیرد، بنابراین با توجه به شعار سال جاری مهمترین و بلندترین گام برای حل مشکل بیکاری که امروزه کمتر خانواده‌ای است که با آن دست به گریبان نباشد، اقدام عمومی مردم در استفاده از کالاهای داخلی است.

وی در پایان با اشاره به نقش مهم تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک دستگاه فرهنگی در راستای فرهنگ­سازی جهت استفاده عموم از کالای ایرانی، تأکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود در تبلیغات اسلامی از جمله تشکل‌های دینی، مراکز قرآنی، جمعیت بانوان فرهیخته و... برای نهادینه کردن و فرهنگ­سازیِ شعار سال امری مهم و ضروری است و این نهاد فرهنگی تحقق شعار سال را نیز در اولویت کار خود در سال جاری قرار خواهد داد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.