امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۱۰/۹ تعداد بازدید: ۲۰۷
print

حماسه ۹دی شعور سیاسی مردم در مقابل دشمنان را نشان داد

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تشریح درس‌ها و عبرت‌های حماسه ۹ دی، تاکید کرد: حماسه ۹دی شعور سیاسی مردم در مقابل دشمنان را نشان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان امروز درگفتگو با خبرنگار روابط عمومی این اداره کل با اشاره به حماسه ۹ دی، اظهار داشت: حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و خلق حماسه ای دیگر برای تجدید پیمان با آرمان های امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا است.

وی با اشاره بر اینکه ۹ دی نشانه همدلی و همراهی ملت بود تا اعلام کنند هر زمانی که احساس شود برای آرمان های انقلاب خطری پیش آید با هم در مقابلش وحدت و ایستادگی خواهند داشت، تصریح کرد: بازخوانی و یادآوری حماسه ۹ دی موجب بصیرت افزایی ملت می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه بازخوانی حماسه ۹ دی هم درس و هم عبرت است، تصریح کرد: این روز بزرگ و تاریخی درسی برای هوشیاری و بیداری ملت در برابر فتنه گران و همچنین جنگ نرم دشمن است.

حجت‌الاسلام مهدوی امین افزود: برای اینکه با بیداری و هوشیاری در برابر خطر نفوذ دشمنان ایستادگی کنیم باید تجلی این روز حماسی و شعور سیاسی مردم در مقابله با فتنه گران را به بهترین شکل نشان داد.

وی در ادامه بیان داشت: کسانی که دل به قدرت های بیرون از مرزها دارند، بدانند که برنامه دشمن ایجاد تفرقه و چالش برای ملت و از بین بردن آرامش است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در پایان عنوان کرد: قدرت های بزرگ دنیا حماسه ۹ دی و قدرت بزرگ ملت را ببینند و به آرمان های نظام، انقلاب و ملت ایران احترام بگذارند و همچنین عوامل داخلی که دل در گرو دشمن دارند به آغوش ملت بازگردند و در سیل خروشان ملت قرار گیرند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.