امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۱۰/۱۹ تعداد بازدید: ۱۸۰
print

حماسه ۹ دی پاسخی دندان‌شکنی به استکبار جهانی و منافقان زد‌

معاون فرهنگی،پژوهش و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: حماسه ۹ دی پاسخی دندان‌شکنی به استکبار جهانی و منافقان زد‌.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام غلامی، معاون فرهنگی،پژوهش و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبر نگار دفتر روابط عموی این اداره کل ضمن تبریک فرا رسیدن حماسه بزرگ ۹ دی گفت: فتنه ۸۸ یکی از اقدامات دشمن بود که به بهانه تقلب در انتخابات انجام شد در حالی که برنامه‌ریزی این فتنه از سال‌ها قبل انجام شده بود و انتخابات بستری شد که دشمنان نقشه شوم خود را در صحنه عمل پیاده کنند.

وی افزود: روز ۹ دی در گذار از فتنه پیچیده ۸۸، آخرین حلقه از اتفاقات تلخ و ناخوشایندی بود که با آفرینش آن تلاوت پشتیبانی مردم، ذائقه انقلاب اسلامی را شیرین کرد.

وی خاطرنشان کرد: ۹ دی پاسخ دندان‌شکن امت با بصیرت ایران به استکبار جهانی و منافقان داخلی است که بدانند هنوز این امت پای آرمان‌های انقلاب ایستادهاند و به هیچ قیمتی دست از این انقلاب نخواهند شست و همچنان راه شهدای هشت سال دفاع مقدس را ادامه خواهند داد.

غلامی رمز پیروزی و سر افرازی کشورمان و باقی ماندن ارزشهای دینی و انقلابی را پیروی از ولایت فقیه دانست و گفت:تبعیت از ولایت فقیه مانع از آسیب به کشور است و باید در تمامی صحنههای حضوری فعال و چشم گیر داشته باشیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.