امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۷/۲۵ تعداد بازدید: ۱۳۹
print

دیدار رئیس گروه برنامه ریزی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی

دیدار رئیس گروه برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو گرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،در این دیدار محمود خرم ابادی،دیدار رئیس گروه برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: رسالت و مأموریت مهم سازمان تبلیغات اسلامی ایجاد جبهه فرهنگی انقلاب است.

وی افزود: در حال حاضر که تهاجم فرهنگی دشمنان قدرت بیشتری پیدا کرده، مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی نیز همچون نهادهای فرهنگی دیگر بسیار دشوارتر از قبل شده است.

وی اظهار داشت: تأسیس و راه اندازی مدارس صدرا از افتخارات سازمان تبلیغات اسلامی است که با هدف تربیت نیروهای مومن ومتخصص و تبیین مبانی ناب اسلامی با جذب جوانان و نوجوان شکل گرفته است.

گفتنی است،در ادامه این دیدار عباس گودرزی،نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از عملکرد تبلیغات اسلامی بروجرد بستر سازی در امر فرهنگی را از ضروریات دولت و دستگاه های فرهنگی عنوان کرد.

لازم به ذکر است،در پایان این دیدار در موضوع مهم وضعیت بودجه سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان
مدارس معارف اسلامی توضیح ارایه شد و آقای گودرزی قول مساعد داشت که در مجلس از وضعیت اعتباری دفاع نمایند

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.