امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۷/۱۲ تعداد بازدید: ۲۱۱
print

رهنمودهای ولایت فقیه آئین رحمت و عزتمندی جامعه است

حجت‌الاسلام مهدوی، گفت: رهنمودهای ولایت فقیه آئین رحمت و عزتمندی جامعه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان مطالبی در این خصوص، گفت: بر اساس نظر و گفته های بزرگان دین اسلام همه مسلمانان باید از اوامر ولایی ولایت فقیه اطاعت نموده و تسلیم امر و نهی ایشان باشند.

وی وجود ولایت فقیه در کشور را یک موهبت و نعمت الهی دانست و افزود: ولایت، محور وحدت و درس‌ها و رهنمودهای ولایت فقیه آئین رحمت و عزتمندی جامعه است.

حجت‌الاسلام مهدوی در ادامه اظهار داشت: در مسائل عمومی جامعه اسلامی که یکی از مهمترین آنها دفاع از اسلام و مسلمین بر ضد کفار و مستکبران متجاوز است، اطاعت از حکم ولی امر مسلمین ضروری است که تجربه نیز ثابت کرده است همواره مهمترین راه برون رفت از مشکلات گوناگون کشور استفاده از رهنمودهای روشنگرانه ولایت فقیه بوده و هست.

وی در پایان تأکید کرد: امروز در شرایطی که دشمنان این مرز و بوم سعی دارند تا از هر طریق ممکن کشور مقتدر و باعزت ایران اسلامی را ضعیف نشان دهند، وظیفه هر ایرانی است با اطاعت و حمایت از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و با اتحاد و همدلی در راه پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور قدم بردارد تا ان شاالله در پناه دعا و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) همچون گذشته و حتی بهتر از آن شاهد درخشیدن پرچم عزت و اقتدار ایران اسلامی بر بلندای قله‌های پیشرفت و سربلندی باشیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.