امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۱۱/۱۳ تعداد بازدید: ۱۳۵
print

روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان شنونده نقطه نظرات مردمی است

مرادی، گفت: به دنبال پیاده کردن برنامه‌ای در اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان هستیم که در آن روابط عمومی، شنونده خواسته‌ها و نقطه نظرات مردم باشد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، سجاد مرادی، مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در نشست هم اندیشی فعالان فضای مجازی و ارتباطات اجتماعی لرستان که در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: بالا بردن سطح آگاهی و دانش روابط عمومی‌های ادارات تبلیغات اسلامی استان از مهمترین برنامه‌های حوزه روابط عمومی این اداره کل است که از ابتدای سال جاری در دستور کار قرار گرفته و همچنان نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه وظایف سازمانی روابط عمومی‌ها بسیار گسترده است، ادامه داد: در حال حاضر طبق نظر رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان به دنبال پیاده کردن برنامه‌ای است که در آن روابط عمومی ۳۰ درصد روایتگر برنامه‌های سازمان و ۷۰ درصد شنونده خواسته‌ها و نقطه نظرات مردم باشد.

مرادی عنوان کرد: به دنبال اجرای این برنامه در سطح استان، امیدواریم با مردم تعامل بیشتری داشته باشیم و نقطه نظرات عموم را در خصوص موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی و... به خوبی دریافت کرده و برای تصمیم‌گیری کلان به مسئولین ارشد سازمان منتقل کنیم همچنین با شفاف‌سازی و روشنگری هر چه بیشتر افکار عمومی نسبت به عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک نهاد دینی تبلیغی گام‌های مثبت و اثربخشی برداریم.

وی افزود: در حال حاضر حلقه مفقود شده بعضی از سازمان‌ها عدم آگاهی روابط عمومی‌ها به وظایف مشخصه به‌ویژه شناساندن سازمان به مردم و متقابلاً نیازهای عموم از سازمان متبوعه است، لذا سعی داریم با شناخت این آسیب و همچنین دیگر نقاط ضعف خود آن‌ها را در مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی استان برطرف کنیم، لذا همواره شنونده پیشنهادات، انتقادات و نقطه نظرات مردمی، خصوصاً صاحب نظران استان هستیم.

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: در راه شناخت بهتر افکار عمومی و راهکار ارتباط با اقشار مختلف مردم استفاده از ظرفیت نخبگان، صاحب نظران، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی نقش مهمی دارد، به همین دلیل از این پس سعی خواهیم کرد به صورت مداوم و منظم با صاحب نظران شهرستان های استان ارتباط برقرار کرده و شنونده نقطه نظرات آنان باشیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.