امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۴/۲۵ تعداد بازدید: ۱۲۲
print

روابط عمومی ها امروز در خط مقدم جبهه انقلاب فعالیت دارند

مرادی، گفت: امروز در حالی که دشمنان نظام سعی دارند با سیاه نمایی بعضی از نقاط ضعف دستگاه ها بدبینی را در جامعه ترویج دهند، روابط عمومی ها باید سد مستحکمی در مقابل آنان باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، سجاد مرادی، مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفتگو با خبرنگار دفتر روابط عمومی این اداره کل، گفت: امروز در حالی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سعی دارند تا با سیاه نمایی و بزرگنمایی برخی از نقاط ضعف دستگاه ها بدبینی و نا امیدی را بین اقشار مختلف جامعه ترویج دهند و از این طریق به نظام و ارزش های والای آن ضربه بزنند روابط عمومی ها می توانند با انعکاس خوب، وسیع و به موقع خدمات ارزنده نظام سد مستحکمی در مقابل این توطئه دشمنان باشند.

وی افزود: در این راستا رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) فرموده اند: (( کارهای خود را به مردم بگویید تا دشمنان و شیاطین نگویند کاری انجام نشده است.)). در همین خصوص نیز مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) می فرمایند: (( اطلاع‌رسانی یک کار هنرمندانه است. این کار برای مردم هم امیدزا و هم روشنگر است.))

مرادی در ادامه اظهار داشت: با توجه به مطالب فوق به خوبی می توان اهمیت حوزه روابط عمومی را درک کرد، لذا باید با تمام وجود سعی در برطرف کردن کمبودها و مشکلات موجود در حوزه روابط عمومی از جمله کمبود تجهیزات و امکانات، کمبود نیروی انسانی متخصص، کمبود اعتبار و عدم قرار داشتن در جایگاه واقعی سازمانی داشته باشیم و البته این مشکلات حل نخواهند شد جز در سایه تغییر نگرش در مدیران ارشد ذی ربط کشور.

وی مسئولین روابط عمومی را مشاورین و بازوان توانمند مدیران در هر اداره دانست و تصریح کرد: روابط عمومی مجموعه ای است با فعالیت­ های خطیر، وسیع و شبانه­ روزی که هیچ گاه در آن تعطیلی وجود ندارد و تجربه ثابت کرده است در هر اداره یا سازمانی که روابط عمومی آن پویا، فعال و خلاق بوده، آن اداره نیز همواره پویا و در پیشبرد اهداف خود موفق­ تر عمل کرده است، لذا توجه ویژه به این حوزه مهم توسط مدیران در ادارات و نهادها امری لازم و ضروری است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.