امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۸/۱۳ تعداد بازدید: ۲۴۵
print

روابط عمومی یک واحد پویای سازمانی است با فعالیت­ های خطیر، وسیع و شبانه­ روزی

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: روابط عمومی یک واحد پویای سازمانی است با فعالیت­ های خطیر، وسیع و شبانه­ روزی.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، سجاد مرادی، مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان مطالبی در این خصوص، گفت: دنیای امروز دنیای ارتباطات است، لذا در هر سازمان داشتن اطلاعات موثق، دقیق و بروز با توجه به هدف و ساختار، بزرگترین سرمایه یک سازمان است چرا که حیات هر سازمان به داشتن یک ارتباط دوسویه درون و برون سازمانی و انجام تبلیغات و کسب اطلاعات بروز و مفید بستگی دارد.

وی با اشاره به نقش مهم روابط عمومی در پویایی و موفقیت هر اداره، افزود: روابط عمومی­ ها درون و برون هر سازمان را به هم پیوند می­ دهند و حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی است که با آن سر و کار دارند، در این راستا هیج سازمانی نمی­ تواند خود را نهادی بی­ ارتباط با روابط عمومی فرض نماید و از آورده ­های آن بی­ نیاز باشد، لذا روابط عمومی نیز باید بر محور تفکر و مشارکت مداری، با نواندیشی، نوگرایی، ابتکار و خلاقیت مستمر عجین شود و خود را با تحولات و پاسخگویی مرتب به افکار عمومی منطبق و هماهنگ سازد تا بتواند در راستای اثربخشی سازمان مربوطه مؤثر عمل کند.

مرادی در ادامه با اشاره به نقش راهبردی و جایگاه روابط عمومی­ در ادارات، تصریح کرد: روابط عمومی یک واحد پویای سازمانی است که هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد و مانند دیگر حوزه ­های کاری نیست که در ساعات و زمان­ های معینی فعالیت داشته باشد، بلکه مجموعه ای است با فعالیت­ های خطیر، وسیع و شبانه­ روزی، زیرا پویایی هر اداره مستلزم فعالیت مداوم روابط عمومی­ است.

وی در پایان از مسئولین روابط عمومی به‌عنوان مشاورین و بازوان توانمند مدیران در هر اداره نام برد و اظهار داشت: تجربه ثابت کرده است در هر اداره یا سازمانی که روابط عمومی آن پویا، فعال و خلاق بوده، آن اداره نیز همواره پویا و در پیشبرد اهداف خود موفق­ تر عمل کرده است، لذا توجه ویژه به این حوزه مهم لازم و ضروری است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.