امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۳/۵ تعداد بازدید: ۱۴۲
print

روابط عمومی یک واحد پویا است که هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان، گفت: روابط عمومی یک واحد پویا و ارگانیک سازمانی است که هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت­الاسلام مهدوی­امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان و همچنین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با بیان مطالبی در این خصوص، گفت: روابط عمومی­ها به دلیل جایگاه راهبردی و زیربنایی خود می­توانند سازمان­های مختلف را در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی یاری دهند، چرا که روابط عمومی یک واحد پویا و ارگانیک سازمانی است که هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد.

وی افزود: حیات سازمانی مستلزم فعالیت مداوم روابط عمومی­هاست و سازمان بدون روابط عمومی زنده و پویا، موفق و اثربخش نخواهد بود و در این راستا آن چه حائز اهمیت است، ماهیت غیر مادی وظایف و مسئولیت­های روابط عمومی­هاست، بدین معنا که اولا: تمامی پیکره سازمان با روابط عمومی در ارتباط است. ثانیا: روابط عمومی فعالیتی است مبتنی بر فرهنگ، اجتماع، گروه­ها، باورها، اندیشه­ها و...

حجت­الاسلام مهدوی در ادامه تصریح کرد: روابط عمومی در کشور ما نیاز به توسعه­ی همه جانبه و ترقی و تعالی روزافزون دارد، چراکه امروزه کمتر سازمانی را در سطح جهان می­توان یافت که فاقد واحد روابط عمومی باشد. این امر نشانگر جایگاه و نقش راهبردی روابط عمومی در زندگی فردی و اجتماعی افراد سازمان­هاست.

وی در پایان تأکید کرد: روابط عمومی از طریق مدیریت نهادی می­کوشد تا خود نمونه­ای از ارزش­های سازمانی باشد و با فعالیت­های خاص خود ارزش را به اثبات رساند و کارکنان روابط عمومی­ها همواره باید توجه داشته باشند که هر نوع عمل یا گفتاری بر فرهنگ و ارزش های سازمان اثر می­گذارد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.