امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۱/۶ تعداد بازدید: ۲۲۰
print

سازمان تبلیغات اسلامی باید بازوی فرهنگی رهبر انقلاب باشد

حجت‌الاسلام حریزاوی ضمن تاکید بر این که سازمان تبلیغات اسلامی محل تجمع جوانان حزب الهی است، گفت: جدا سازمان تبلیغات اسلامی باید به این بیندیشد که بازوی فرهنگی رهبر انقلاب است.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام حریزاوی، معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی ضمن حضور در آخرین شورای اداری کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در سال ۱۳۹۷ با بیان مطالبی، گفت: جدا سازمان تبلیغات اسلامی باید به این بیندیشد که بازوی فرهنگی رهبر انقلاب است و البته این مهم ممکن نخواهد شد مگر این که سازمان مأموریت گرا باشد و کلیه اعضای آن با جدیت بایستند و بدون استراحت به صورت جهادی و شبانه روزی فعالیت کنند تا به اهداف والای سازمان دست بیابیم.

وی با اشاره به این که تنها راه نجات در همه عرصه ها اسلام است، افزود: البته اسلام مدنظر اسلام ناب است که امام خمینی(ره) آن‌را این گونه معرفی می‌کنند و می فرمایند: اسلام دین مجاهدانی است که دنبال حق و عدالت هستند.

حجت‌الاسلام حریزاوی در ادامه اسلام ناب را اسلام پر تحرک جدی مبتنی بر توحید، ولایت، عدالت و قیام لله دانست و تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نیز در ادامه راه خود بر ترویج و تبیین اسلام ناب در جامعه تمرکز خواهد داشت و سعی خواهد کرد با برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت ولی پراثر اقدام به تربیت نیروهای انقلابی و جهادی کند که راه برون رفت از مشکلات حال حاضر کشور است.

وی در پایان بر حضور نیروهای انقلابی در فضای مجازی تاکید و خاطرنشان کرد: امروز در جنگ سایبری و فضای مجازی هستیم و اگر فکری برای مقابله نکنیم و نیروهای انقلابی با تمام وجود و توان وارد نشوند ضربه خواهیم خورد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.