امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۱۰/۴ تعداد بازدید: ۹۳
print

سازمان تبلیغات همیشه در افتخارات انقلاب اسلامی سهیم بوده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، تاکید کرد: سازمان تبلیغات همیشه با حضور در صحنه‌های مختلف در افتخارات انقلاب اسلامی ایران سهیم بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت الاسلام سعید مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان  در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به برگزاری گردهمایی سراسری مدیران سازمان تبلیغات اسلامی در استان قم، اظهار داشت: در این جلسه در رابطه با حوزه های مختلف بحث و تبادل نظر شد.

وی محور این مباحث را چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برنامه ریزی لازم در این حوزه عنوان کرد و گفت: لزوم کار جهادی در سازمان های تبلیغات اسلامی، استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه های مختلف، استفاده از ظرفیت های مردمی و ... نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به سخنرانی وی در این جلسه نیز، بیان داشت: ترسیم انقلاب اسلامی ایران و همچنین اقدامات و فعالیت های صورت گرفته طی چهل سال گذشته در سطح کشور از جمله مباحث مطرح شده در جلسه بود.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به نقش سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه های مختلف از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی، دوران تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ... همواره نقش تاثیر گذاری داشته است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی همواره در افتخارات جمهوری اسلامی ایران و انقلاب سهیم بوده است، ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی شاید بعد از سازمان بسیج دومین نهاد و سازمانی بوده که در حوزه های مختلف ورود پیدا کرده و موفق بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان همچنین با اشاره به برنامه ریزی و توطئه های دشمنان برای سال آینده، تصریح کرد: در این رابطه ما باید در مقابل تهدیدات و توطئه های دشمنان آماده باشیم و برای مقابله با آنها برنامه ریزی لازم را داشته باشیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.