امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۲/۸ تعداد بازدید: ۱۴۴
print

 غبار روبی یک هزار مسجد در استان لرستان به مناسبت دهه نکوداشت مساجد

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: به مناسبت ماه رمضان ۱۴۴۰ هجری قمری در دهه نکوداشت مساجد بیش از یک هزار مسجد در استان لرستان غبار روبی و عطر افشانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیمای مرکز این استان، گفت: دهه آخر ماه شعبان المعظم هر سال به‌عنوان دهه بهداشت و نکوداشت مساجد نام گذاری شده است که در این راستا هر ساله برنامه های مختلفی در سطح مساجد شهری و روستایی این استان اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد مراسم غبارروبی و عطرافشانی مساجد در طول دهه نکوداشت مساجد ۱۴۴۰هجری قمری با حضور مبلغین شبکه تبلیغ، روحانیون مستقر، پایگاه‌های مقاومت بسیج، کانون‌های فرهنگی تبلیغی، روحانیون اعزامی، دهیاران، برخی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در بیش از هزار مسجد این استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدوی در پایان اظهار داشت: در قالب این طرح کار غبارروبی، بهداشت و آماده‌سازی مساجد برای استقبال و ورود به ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.