امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۱/۸ تعداد بازدید: ۱۱۷
print

فرهنگ­سازی استفاده از کالاهای ایرانی توسط نهادهای فرهنگی ضروری است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان، گفت: فرهنگ­سازی استفاده از کالاهای ایرانی توسط نهادهای فرهنگی ضروری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام‌ سعید مهدوی­ امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال نو و همچنین فرا رسیدن ایام مبارک ماه رجب با بیان مطالبی در خصوص شعار سال جاری، گفت: سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب در چندین سال متوالی بیانگر اهمیت این امر در حوزه اقتصاد است و امروز نیز باید اصلی­ ترین مولفه‌های اقتصاد مقاومتی را در شعار سال مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دنبال کرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به‌عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی»، افزود: حمایت از تولید داخلی در شرایط حساس کنونی بزرگ‌ترین اقدام برای حل مشکل اشتغال و معیشت مردم است.

حجت­ الاسلام مهدوی در ادامه تصریح کرد: در این راستا ملت فهیم و همیشه در صحنه کشور نیز با خرید تولیدات داخلی ضمن پیروی از رهنمودهای روشنگرانه رهبر فرزانه­ انقلاب در رفع مشکلات اقتصادی حال حاضر تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا کمک بسزایی به زیرساخت‌های اقتصادی کشور کرده باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان تأکید کرد: امروز فرهنگ­سازی استفاده از تولیدات ملی و کالاهای ایرانی یک امر ضروری است که باید در دستور کار همه ادارات و نهادها، خصوصا نهادهای فرهنگی قرار بگیرد.

وی در پایان اظهار داشت: شعاری که هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب انتخاب و مطرح می‌­شود چراغ راهی برای مسئولان و ملت ایران است که باید به‌عنوان یک راهبرد ملی مدنظر همگان قرار گیرد، بنابراین با توجه به شعار سال جاری مهمترین و بلندترین گام برای حل مشکل بیکاری که امروزه کمتر خانواده‌ای است که با آن دست به گریبان نباشد، اقدام عمومی مردم در استفاده از کالاهای داخلی است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.