امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۴/۲۶ تعداد بازدید: ۱۱۷
print

فعالیت ۱۰۰ پایگاه اوقات فراغت در لرستان

مهدوی‌ امین گفت: یکصدپایگاه‌ اوقات فراغت در مناطق مختلف استان لرستان به‌ویژه مناطق سیل‌زده این استان از جمله شهرهای پلدختر و معمولان در حال برگزاری هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌ امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با روابط عمومی این اداره کل به فعالیت‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در ایام تابستان سال جاری اشاره کرد و گفت: یکصد پایگاه اوقات فراغت ویژه قشر جوان و نوجوان در نقاط مختلف استان لرستان فعالیت می‌کنند که از این تعداد، هشت پایگاه در شهرستان سیل‌زده پلدختر در حال فعالیت هستند و نسبت به دیگر پایگاه‌ها، به شکلی تخصصی‌تر در حوزه‌های بانوان، کودکان و نوجوانان فعالیت دارند.
وی با بیان این که این پایگاه‌ها در مساجد فعالیت دارند، اظهار داشت: پایگاه‌های اوقات فراغت ایجاد شده، امام محور هستند و مبلغین اعزامی، ائمه جماعات و روحانیون مستقر مسئولیت اداره کردن این پایگاه‌ها را به عهده دارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: محور برنامه‌ریزی کلاس‌های اوقات فراغت لرستان بیانیه گام دوم انقلاب است و اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از همان روزهای آغازین پس از صدور بیانیه گام دوم انقلاب با برپایی دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی ویژه مبلغین شبکه تبلیغ، ائمه جماعات مساجد، مسئولان هئیت‌های مذهبی، مداحان، اقشار تأثیرگذار و… تمام توان خود را در تبیین و تحقق این بیانیه راهبردی به کار گرفته است.
وی در پایان سخنان خود بیان داشت: اجرای برنامه‌های «فرهنگی و قرآنی»، برپایی «مسابقات ورزشی»، برگزاری«کلاس‌های آموزش احکام و اخلاق»، برگزاری «جلسات پرسش و پاسخ» و «برپایی اردوهای زیارتی و سیاحتی» از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در پایگاه‌های طرح اوقات فراغت در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان است که در طول تابستان ۹۸ و باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان اجرا می‌شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.