امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۲/۲۴ تعداد بازدید: ۱۰۳
print

فعالیت ۳۰۰ طلبه در مناطق سیل‌زده لرستان در رمضان ۱۴۴۰هجری قمری

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در کنار کار امدادرسانی به مردم سیل زده لرستان مباحث فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی توسط گروه‌های جهادی طلبه در رمضان ۱۴۴۰هجری قمری دنبال می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار دفتر روابط عمومی این اداره کل با اشاره به حضور روحانیون شبکه تبلیغ از سراسر کشور در مناطق سیل زده لرستان، اظهار کرد: از روزهای آغازین وقوع سیل در استان لرستان اعزام گروه‌های جهادی طلاب با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی سراسر کشور به مناطق آسیب دیده در دستور کار قرار گرفت و همچنان نیز با جدیت توسط اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در حال پی‌گیری است.

وی با اشاره به حضور انقلابی نیروهای جهادی و خصوصاً طلاب در مناطق آسیب‌دیده بیان داشت: روحانیون و نیروهای تبلیغات اسلامی لرستان به صورت مستمر در مناطق سیل‌زده سراسر استان حضور دارند و با تمام توان در حال امدادرسانی به آسیب‌دیدگان هستند که طبق بررسی‌های انجام شده در این لحظه ۳۰۰ مبلغ و مبلغه در مناطق سیل زده از جمله شهرهای پلدختر و معمولان و روستاهای آسیب‌دیده این شهرستان‌ها مشغول امدادرسانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی تبلیغی هستند.

حجت‌الاسلام مهدوی از عملیات مشترک ویژه تبلیغی ماه مبارک رمضان در مناطق سیل‌زده لرستان خبر داد و گفت: این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است که در هر روستا یا منطقه پایگاه فرهنگی تبلیغی در مساجد و یا اماکن مذهبی مناطق سیل‌زده استان لرستان با موضوع مبلغین اعزامی تشکیل شود.

وی در ادامه افزود:مقرر شد که مبلغین اعزامی ماه مبارک رمضان علاوه بر فعالیت فرهنگی و تبلیغی، نیازمندی‌های معیشتی خانواده‌های سیل‌زده را نیز شناسایی و به ادارات و نهادهای مسئول اطلاع‌رسانی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در پایان با تأکید بر حضور روحانیون در مکان‌های ایجاد شده برای استقرار موقت آسیب‌دیدگان، بیان داشت: تأکید شده که روحانیون در کنار مردم آسیب‌دیده حضور فعال داشته باشند و در کنار کار امدادرسانی به مردم سیل زده مباحث فرهنگی، اجتماعی، تبلیغی و مشاوره‌ای را نیز دنبال کنند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.