امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۷/۲۴ تعداد بازدید: ۲۱۰
print

لزوم توجه به بُعد فرهنگی پیاده روی اربعین حسینی

حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین گفت: توجه به بُعد فرهنگی مراسم پیاده روی اربعین حسینی ضروری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان مطالبی در این خصوص، ضمن تأکید بر برپایی هرچه با شکوه تر مراسم پیاده‌روی اربعین سال جاری نسبت به سال‌های گذشته، گفت: پیاده‌روی اربعین یک حرکت مردمی عظیم است که هر ساله اقتدار و اتحاد جهان اسلام را به رخ جهانیان، خصوصا دشمنان اسلام و مسلمین می‌کشد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به جنبه فرهنگی پیاده‌روی اربعین حسینی، عنوان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان همگام با دیگر ادارات و نهادهای فرهنگی استان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند از طریق اعزام مبلغ، مبلغه و مداح و استقرار آنان در موکب‌ها، توزیع بروشور و جزوه‌های مرتبط فضای فرهنگی خوبی را ایجاد کند.

حجت‌الاسلام مهدوی‌امین با اشاره به حضور بیش‌ از یکصد مبلّغ و مبلّغه در موکب‌های لرستان، اظهار داشت: در مورد استقرار مبلغین و مداحان در موکب‌های داخل استان مشکلی نداریم و تلاش می‌کنیم در صورت امکان در موکب‌های خارج از کشور نیز روحانی مستقر داشته باشیم.

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به بررسی های انجام شده امسال نیز مانند سال گذشته ۳۰ موکب لرستانی در داخل و خارج از کشور تشکیل خواهد شد که در این راستا هماهنگی های لازم جهت اعزام مبلغ و مداح به این موکب‌ها انجام شده است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.