امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۱/۵ تعداد بازدید: ۴۱۹
print

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان شعار سال چراغ راهی برای مسئولان و ملت ایران است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان، گفت: شعاری که هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب انتخاب و مطرح می‌ شودچراغ راهی برای مسئولان و ملت ایران است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی­ امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سال نو، با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری، گفت: شعاری که هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب انتخاب و مطرح می‌­شود چراغ راهی برای مسئولان و ملت ایران است که باید به‌عنوان یک راهبرد ملی مدنظر همگان قرار گیرد.

وی افزود: سال 96 توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال 1396 به‌عنوان«اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال» نامگذاری شده است و همانطور که از این پیام مشخص است دولت و ملت در این مسیر وظایفی دارند، لذا مسئولان باید همواره با توکل بر خدا و پیشه کردن توصیه­‌های مقام معظم رهبری به تولید داخلی بپردازند و از نگاه به خارج و هرگونه وابستگی به بیگانگان پرهیز کنند و ملت همیشه در صحنه ایران نیز با خرید محصولات تولید داخل از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند.

حجت­ ‌الاسلام مهدوی در پایان، رسالت نهادهای فرهنگی را برای فرهنگ­سازی در جهت توجه آحاد مردم به مصرف کالاهای تولید شده توسط تولیدکنندگان داخلی را بسیار حساس و تعیین کننده خواند و از همه نهادهای فرهنگی، خصوصا مسئولین ادارات تبلیغات اسلامی خواست با لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم رهبری و در جهت تحقق اهداف بلند اقتصاد مقاومتی نسبت به نهادینه کردن "بله گفتن به تولید داخلی و"نه گفتن به کالای خارجی" اهتمام ویژه ­ای داشته باشند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.