امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۹/۳/۱۰ تعداد بازدید: ۳۷۸
print

مساجد لرستان پایگاه‌های امدادرسانی به مردم هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا که موجب به‌جود آمدن مشکلات متعددی برای مردم شد، مساجد استان تبدیل به پایگاه‌های امدادرسانی به مردم شده‌اند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار دفتر روابط عمومی این اداره کل، گفت: از اواخر سال گذشته با شیوع ویروس کرونا شرایط خاصی در کشور به وجود آمد و باعث شد تا زندگی اقشار مختلف مردم به انواع مختلف دچار مشکل شود.

وی افزود: طبق دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیل شدن مساجد در کشور، مساجد لرستان نیز مانند مساجد دیگر استان‌ها، نوع فعالیت خود را تغییر دادند و به جای برگزاری برنامه‌های دینی با تمام ظرفیت‌های موجود از جمله استفاده از توان تشکل‌های دینی تبدیل به پایگاه‌هایی برای امداد رسانی به اقشار مختلف جامعه به‌ویژه قشر محروم در سراسر استان شدند.

حجت‌الاسلام مهدوی ضمن قدردانی از ائمه جمعه و جماعت و هیئت امنای مساجد، روحانیون، خیرین، تشکل‌های دینی و قرآنی، گروه‌های جهادی و اقشار مختلف مردم استان لرستان، اظهار داشت: تشکل‌های دینی، جوانان مسجدی، طلاب و روحانیون در قالب گروه‌های جهادی از روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا با قدرت به میدان آمدند و با حضور گسترده و هماهنگ با ستاد مبارزه با کرونای این استان با ضدعفونی کردن اماکن عمومی، گندزدایی معابر و محله‌های مختلف خصوصاً مناطق محروم، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی بین اقشار کم درآمد استان به صورت شبانه روزی در خط مقدم جبهه سلامت در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.