امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۵/۲ تعداد بازدید: ۱۸۸
print

مشارکت ۲۴۷۰۰ نفر از دانش آموزان در گفتمان های دینی مدارس استان لرستان

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از مشارکت 24700 نفر از دانش آموزان لرستانی در گفتمان های دینی مدارس این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفت وگو با خبر نگار دفتر روابط عمومی با اعلام این خبر گفت: در سال تحصیلی ۹۶- ۹۷تعداد ۵۲۷ جلسه گفتمان دینی در ۱۳۰مدرسه مقطع دوم متوسطه سطح استان با حضور ۲۴۷۰۰نفر از دانش آموزان پسر و دختر برگزارشد.

وی افزود: این تعداد گفتمان دینی در محورهای چهارگانه گفتمانی شامل: دین و زندگی با حضور ۵۵۴۷ نفر، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ۵۲۹۱ نفر، ارتقاء سطح سواد رسانه ای ۱۰۷۸۲ نفر و اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ۳۰۸۰ نفر دختر و پسر مشارکت داشتند. لازم به ذکر است در راستای برگزاری این جلسات گفتمان از ظرفیت ۷۰ نفر از اساتید بومی و مدعو استفاده شد.

وی تصریح کرد:موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای ۵۲۹۱ نفر از دانش آموزان دختر و پسر مدارس مقطع دوم متوسطه سطح استان برگزار شد در راستای اجرای این گفتمان ها از ۲۲ استاد که در این زمینه تخصص داشتند، استفاده شد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.