امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۹/۱/۱۸ تعداد بازدید: ۳۷۴
print

مشارکت ۳۰۰۰ نفری تشکل‌های دینی لرستان در پویش ملی «به توان ما»

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان از مشارکت 3000 نفری تشکل‌های دینی این استان در قالب 177 گروه جهادی در پویش ملی «به توان ما» خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار دفتر روابط عمومی این اداره کل گفت: از اواخر سال گذشته با شیوع ویروس کرونا شرایط خاصی در کشور به وجود آمد و باعث شد تا هرکس در حد توان خود به میدان بیاید و به مقابله با این ویروس منحوس بپردازد.

وی افزود: در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی نیز با راه اندازی پویش ملی «به توان ما»؛ با استفاده از نیروهای هیئات مذهبی برای امداد رسانی به اقشار مختلف جامعه به‌ویژه قشر محروم در سراسر کشور فعالیت می‌کند.

حجت‌الاسلام مهدوی ضمن قدردانی از ائمه جمعه، روحانیون، خیرین، تشکل‌های دینی و قرآنی، گروه‌های جهادی و اقشار مختلف مردم استان لرستان، اظهار داشت: سه هزار نفر از مبلغین و اعضای هیئات مذهبی استان لرستان در قالب ۱۷۷ گروه جهادی ضمن پیوستن به پویش ملی «به توان ما» با حضور گسترده و هماهنگ با ستاد مبارزه با کرونای این استان با ضدعفونی اماکن مذهبی و عمومی، گندزدایی معابر و محله‌های مختلف خصوصاً مناطق محروم، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی بین اقشار کم درآمد استان به صورت شبانه روزی در خط مقدم جبهه سلامت در حال خدمت رسانی هستند.

وی در پایان سخنان خود ضمن تشریح برنامه‌های پویش ملی «به توان ما» در استان لرستان، تصریح کرد: از ابتدای راه اندازی این پویش ملی توسط سازمان تبلیغات اسلامی، این اداره کل نیز با تمام توان نسبت به اطلاع‌رسانی عمومی به اقشار مختلف مردم وارد میدان شد که تا این لحظه ۵۱ تشکل دینی و ۱۶ نفر از چهره های شاخص استان از جمله نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد به عضویت این پویش درآمده اند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.