امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۷/۸ تعداد بازدید: ۱۸۷
print

مشارکت ۵هزار هیئت مذهبی و مداح لرستانی در دهه اول محرم ۱۴۴۰ هجری قمری

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از مشارکت بیش از ۵ هزار هیئت مذهبی و مداح لرستانی در دهه اول محرم سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت دو هزار و پانصد هیئت مذهبی مجوز دار در دهه اول ماه محرم در این استان، گفت: هیئت های مذهبی سرمایه های ملی انقلاب هستند، لذا در این راستا اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با برنامه ریزی و آموزش های تخصصی در خصوص مقابله با آسیب های اجتماعی، مقابله با تهاجم فرهنگی و رصد فضای مجازی در سمت و سو دادن به برنامه های تشکل های دینی تمام توان خود را به کار گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت بیش از دوهزار و پانصد مداح لرستانی در دهه اول محرم سال جاری در نقاط مختلف این استان، تصریح کرد: با توجه به بررسی های به عمل آمده دو هزار و هفتصد مداح در سامانه طوبی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند که بالغ‌ بر دو هزار و پانصد نفر آن‌ها در دهه اول محرم سال جاری در هیئت‌های مذهبی به مداحی پرداختند.

حجت‌الاسلام مهدوی در ادامه تأکید کرد: دهه اول محرم فرصتی مطلوبی جهت تبیین معارف اسلامی و ترویج فرهنگ سبک زندگی قرآنی در جامعه است تا با الهام از سیره زندگی اهل بیت(ع)، خصوصا الگوپذیری از حضرت امام حسین(ع) و واقعه عظیم عاشورا مدافع خوبی برای ارزش های والای انقلاب و علی الخصوص ولایت باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: در این راستا اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان تمام توان خود را به کار گرفته بود تا علاوه‌ بر برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم عزاداری دهه اول محرم ۱۴۴۰ هجری قمری از لحاظ کمی و کیفی، اهداف قیام عاشورا را نیز برای آحاد جامعه تشریح و تبیین کند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.