امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ تعداد بازدید: ۱۸۹
print

نقش راهبردی روابط عمومی در پیشبرد اهداف هر سازمان انکار ناپذیر است

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، گفت: هیچ سازمانی بدون روابط عمومی زنده و پویا، در پسشبرد اهداف خود موفق و اثربخش نخواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، سجاد مرادی، مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به نقش مهم روابط عمومی در اثربخشی سازمان‌ها، گفت: روابط عمومی‌ها به دلیل جایگاه راهبردی و زیربنایی خود می‌توانند سازمان‌های مختلف را در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی یاری دهند، چراکه دنیای امروز دنیای ارتباطات است و در هر سازمان داشتن اطلاعات موثق، دقیق و بروز با توجه به هدف و ساختار، بزرگترین سرمایه یک سازمان است.

وی با بیان این که روابط عمومی یک واحد پویا و سازمانی است که هیچگاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد، افزود: روابط عمومی باید بر محور تفکر و مشارکت مداری، با نواندیشی، نوگرایی، ابتکار و خلاقیت مستمر عجین شود و خود را با تحولات و پاسخگویی مرتب به افکار عمومی منطبق و هماهنگ سازد تا بتواند در راستای اثربخشی و پیشبرد اهداف سازمان مربوطه مؤثر عمل کند.

مرادی در ادامه اظهار داشت: روابط عمومی به‌عنوان پیشانی و ویترین هر سازمان باید خود نمونه‌ای از ارزش های سازمانی باشد و کارکنان روابط عمومی ها همواره باید توجه داشته باشند که هر نوع عمل یا گفتاری توسط آنها بر فرهنگ و ارزش های سازمان اثر می گذارد.

وی با اشاره به کمبود امکانات، اعتبار و نیروی متخصص در روابط عمومی، تاکید کرد: امروز در عصر ارتباطات و اطلاعات و در حالی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سعی دارند تا با سیاه نمایی و بزرگنمایی برخی از نقاط ضعف دستگاه ها نا امیدی را بین اقشار مختلف جامعه ترویج دهند و از این طریق به نظام و ارزش های والای آن ضربه بزنند روابط عمومی ها می توانند با انعکاس خوب، وسیع و به موقع خدمات ارزنده نظام سد مستحکمی در مقابل این توطئه دشمن باشند، لذا توجه و حمایت وی‍ژه مدیران به این حوزه مهم و خطیر لازم و ضروری است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.