امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۱/۶ تعداد بازدید: ۱۱۲
print

نقش نهادهای فرهنگی برای تبیین مفهوم شعار سال در جامعه تعیین کننده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان، گفت: شعاری که هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب انتخاب و مطرح می‌ شود باید به‌عنوان یک راهبرد ملی مدنظر همگان قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی­ امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سال نو، با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری، گفت: شعاری که هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب انتخاب و مطرح می‌­شود چراغ راهی برای مسئولان و ملت ایران است که باید به‌عنوان یک راهبرد ملی مدنظر همگان قرار گیرد.

وی افزود: سال ۱۳۹۸ توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به‌عنوان« رونق تولید » نامگذاری شده است، لذا در این راستا هر کسی که دلسوز کشور است و می‌خواهد این کشور بهتر از گذشته پیشرفت و رشد کند، وظیفه دارد که با تمام توان در ترویج مفهوم شعار سال تلاش کند، زیرا تمرکز ملی روی یک مفهوم واحد باعث می‌شود که آن مفهوم عمیق‌تر در اذهان مردم جای بگیرد.

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر بر مفهوم اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی، تصریح کرد: امروز انقلاب با نوع دیگری جنگ و در جبهه دیگری به نام جنگ اقتصادی با دشمنان در حال مبارزه است و دشمنان قسم خورده این نظام از جمله آمریکا با هدف ضربه‌زدن به اقتصاد ایران از همه ابزارها و ظرفیت‌های خود استفاد می‌کنند، لذا نیروهای انقلابی و نهادهای فرهنگی باید با تمام توان وارد میدان شوند و بر نهادینه کردن مفهوم شعار سال در جامعه تلاش کنند.

وی در پایان رسالت نهادهای فرهنگی برای فرهنگ­ سازی در جهت توجه آحاد مردم به مصرف کالاهای تولید شده توسط تولیدکنندگان داخلی را بسیار حساس و تعیین کننده خواند و از همه نهادهای فرهنگی، خصوصا مسئولین ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان لرستان خواست با لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم رهبری و در جهت تحقق اهداف بلند اقتصاد مقاومتی نسبت به نهادینه کردن "بله گفتن به تولید داخلی و"نه گفتن به کالای خارجی" اهتمام ویژه ­ای داشته باشند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.