امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۱۲/۸ تعداد بازدید: ۱۶۴
print

نقش گفتمان های دینی در کنترل آسیب های اجتماعی انکار ناپذیر است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: با توجه به اهداف شوم دشمنان در زمینه جدایی جوانان از باورهای دینی، اجرای گفتمان‌های دینی جهت مقابله با این اهداف نقش مهمی دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان درگفتگو با روابط عمومی این اداره کل، اظهار کرد: با توجه به اهداف شوم دشمنان و استکبار جهانی در زمینه جدایی جوانان از باورها و اعتقادات دینی، برگزاری گفتمان‌های دینی جهت مقابله با ترفندهای آنان نقش مهم و اساسی دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی متوجه خانواده‌ها در جامعه است، ضرورت دارد برنامه‌هایی که در حوزه گفتمان دینی اجرا می شوند در راستای تقویت باورهای دینی، بیداری و آگاهی بخشی خانواده‌ها به آسیب‌ها و معضلات اجتماعی باشند.

حجت‌الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: دشمنان با استفاده از روش‌های مختلف و تزریق شیوه‌های متنوع مفاسد اخلاقی، سعی می‌کنند جوانان ما را به گناه آلوده سازند که در این میان نقش دین به‌عنوان کنترل کننده انسان از ارتکاب به گناه بسیار مهم است.

وی یادآورشد: اجرای برنامه‌های پرمحتوا برای جوانان و جذب این قشر از مهم‌ترین راهکارها در مقابله با جنگ نرم است و با توجه به ابهامات و شبهات زیادی که ممکن است در ذهن دانش آموزان و قشر جوان و نوجوان باشد، اجرای گفتمان‌های دینی در سطح مدارس بیشترین اهمیت را دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه اظهار داشت: گفتمان‌های دینی یکی از طرح‌های درخشان و موفق سازمان تبلیغات اسلامی کشور است که توانسته برای اشاعه و ترویج فرهنگ اسلامی و دین مداری در میان جوانان و نوجوانان نقش مؤثری را ایفا کند.

وی در پایان تأکید کرد: با توجه به تهاجم گسترده دشمنان نظام اسلامی و سرمایه گزاری آنها جهت به انحراف کشاندن آحاد جامعه به‌ویژه قشر جوان و نوجوان، برنامه ریزی و تلاش در راستای برگزاری هرچه بهتر گفتمان های دینی در مدارس و مراکز آموزشی با هدف ارتقاع سطح آگاهی دینی این قشر لازم و ضروری است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.