امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ تعداد بازدید: ۴۱۵
print

هیئات مذهبی استان لرستان برای مقابله با کرونا ویروس وارد عمل شدند

حجت‌الاسلام مهدوی گفت: جوانان هیئتی استان لرستان با تهیه و توزیع پک های بهداشتی و ضدعفونی مساجد و اماکن عمومی در راستای مقابله با ویروس کرونا وارد عمل شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار دفتر روابط عمومی این اداره کل، گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، جوانان هیئتی استان لرستان در کنار دستگاه ها و گروه های جهادی وارد عمل شدند و در اقدامی خداپسندانه در سراسر استان مشغول تهیه و توزیع ماسک، مواد ضدعفونی کننده بین اقشار مختلف مردم خصوصا ساکنین مناطق محروم و ضدعفونی مساجد، اماکن مذهبی، اماکن عمومی، بانک ها، پمپ بنزین ها، وسایل نقلیه عمومی و... هستند.

وی با اشاره به استمرار این فعالیت ها تا نابودی کامل ویروس کرونا، اظهار داشت: خدمات شایسته، بی منت و فی سبیل لله گروه‌های جهادی برای کمک به مردم در شرایط اضطرار مانند وقوع سیل‌، زلزله و دیگر بلایای طبیعی بر کسی پوشیده نیست که امیدواریم از این عزیزان به بهترین شکل مورد قبول خداوند متعال قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام مهدوی در پایان ضمن تقدیر از زحمات پزشکان، پرستاران، کادر درمانی بیمارستان ها، گروه های جهادی و تمام کسانی که به هر نحوی در کنترل و نابودی این ویروس در این روزها زحماتی را متحمل شده و می شوند، تأکید کرد: از عموم مردم استان لرستان، خصوصا ائمه و هیئت‌امنای مساجد و سرپرستان هیئات مذهبی درخواست داریم جهت حفظ سلامتی آحاد مردم حتی الامکان برنامه‌های مذهبی را به تعویق بیاندازند و اگر به تعویق انداختن برنامه ای بنا به ضرورت مقدور نبود تذکرات و نکات بهداشتی را به بهترین شکل ممکن رعایت کنند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.