امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۷/۲۱ تعداد بازدید: ۲۰۵
print

پذیرایی از زائرین اربعین حسینی توسط ۳۰موکب لرستانی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان، گفت: 30موکب لرستانی مهیای پذیرایی از زائرین اربعین حسینی(ع) در داخل و خارج از کشور هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اعلام این خبر به حضور ۱۰۰ مبلغ و مبلغه در این موکب ها اشاره کرد و گفت: مبلغین حاضر در این مراسم معنوی باید به اربعین به‌عنوان یک فرصت طلایی نگاه کنند، بنابراین ضروری است در مخاطب شناسی و انتخاب محتوای غنی بسیار دقت کنند و با توجه به این مهم به بیان اهداف قیام امام حسین(ع) برای زائرین داخلی و خصوصا خارجی بپردازند.

وی بر تدوین و اجرای برنامه‌های نوین فرهنگی با موضوع ترویج سبک زندگی اسلامی در مراسم عظیم اربعین سال جاری تأکید کرد و افزود: در این راستا و در جهت کیفت بخشی به فعالیت‌ موکب‌ها در قالب برگزاری جلسات هماهنگی و آموزشی با حضور مبلغین، مبلغات، تشکل های دینی و مردمی، مسئولین موکب ها، مدیران دستگاه های مرتبط و اصحاب رسانه استان اقدامات لازم انجام شده است.

حجت‌الاسلام مهدوی در ادامه تصریح کرد: به برکت خون شهدای کربلا هر سال استقبال مردمی از پیاده روی اربعین سرور و سالار شهیدان نسبت به سال قبل پرشورتر می‌شود، لذا دستگاه های فرهنگی نیز در این خصوص وظیفه دارند تا با تمام توان برای استفاده هرچه بهتر از این فرصت طلایی به میدان بیایند و در راستای سمت و سوی صحیح دادن به این حرکت عظیم معنوی از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.

وی در پایان اظهار داشت: امروز مراسم پیاده روی اربعین حسینی توسط جهان اسلام سبب هراس دشمنان شده است چرا که این گردهمایی عظیم به تقویت جهان اسلام کمک می‌کند و موجب تقویت موقعیت سیاسی و اجتماعی مسلمانان شده و نمادی از عشق و ارادت مردم به اسلام و اهل بیت(ع) و خصوصا نشانگر وحدت مسلمانان جهان است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.