امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۸/۱ تعداد بازدید: ۶۳
print

پیاده‌روی اربعین به یک نهضت دشمن‌شکن تبدیل شده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: مراسم پیاده‌روی اربعین یک مسیر فعال اجتماعی و سیاسی بوده و تبدیل به یک نهضت دشمن‌شکن شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت الاسلام سعید مهدوی امین عصر یکشنبه در همایش یاوران معنوی و فعالین اربعین حسینی لرستان با اشاره به اینکه خداوند متعال توفیق داده و شعار «تا کربلا رسیدن یک یاحسین دیگر» رزمندگان دفاع مقدس به برکت خون شهدا محقق شده است و امروز با اجرای مراسم پیاده روی اربعین خان نعمت گسترده شده است، اظهار داشت: بیش از ۷۰ تا ۸۰ درصد کسانیکه در پیاده روی اربعین شرکت می کنند جوانان هستند.

وی با بیان اینکه عشق و علاقه و جذبه حسینی باعث حضور این حجم گسترده از جمعیت جوانان کشور در مراسم اربعین شده است، تصریح کرد: مراسم پیاده روی اربعین بهترین فضا و فرصت را برای تبلیغ توسط روحانیون و طلاب فراهم کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با تاکید بر اینکه مراسم پیاده روی اربعین یک مسیر فعال اجتماعی و سیاسی است و تبدیل به یک نهضت دشمن شکن شده است، افزود: پیاده روی اربعین بود که ریشه داعش را درآورد.

حجت الاسلام مهدوی امین با اشاره به اینکه آمادگی داریم هر تعداد روحانی که نیاز است به مراسم پیاده روی اربعین اعزام کنیم، افزود: اصل کار در پیاده روی اربعین همین جریان فرهنگی است و روحانیون محور این جریان هستند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.