امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۱۲/۷ تعداد بازدید: ۹۶
print

کسب رتبه برتر اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در حقوق شهروندی

اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان رتبه اول حقوق شهروندی را در بین ادارات این استان بخود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام غلامی،معاون فرهنگی،پژوهشی و اموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبرگفت:در بحث از حقوق شهروندی و جایگاه آن در اسلام، پیش از هر نکته ای باید به این حقیقت توجه داشت که اسلام به‌عنوان آخرین و کامل ترین دین الهی در درونخود تمام قواعد، سنت ها و ایده آل های بشری را دارد؛ بدین معنا که می‏تواند پاسخگوی تمامی نیازهای اساسی انسان و جامعه بشری باشد.

وی افزود: مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان طبق سنوات گذشت در اجرای برنامه‌های حقوق شهروندی و حجاب و عفاف در سال ۹۶نتایج ارزیابی و رتبه‌بندی دستگاه‌های اجرایی این استان را اعلام کرد که اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با کسب ۹۸ درصد امتیاز از ۱۰۰ در صد امتیازات رتبه نخست و برتر در حوزه حقوق شهروندی را در بین ادارات و نهادها و سازمانهای لرستان بخود اختصاص داد.

وی اظهارداشت: این اداره کل علاوه بر پیاده سازی کامل دستور العمل های ابلاغی در تمامی حوزه های تحت مدیریت خود، همواره تلاش داشته با اجرای برنامه های فرهنگی متعدد به نهادینه سازی فرهنگ اسلامی و ایرانی و تقویت فضای معنوی در فضای اداری بپردازد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.