امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۰/۱۹ تعداد بازدید: ۴۰۲
print

کسب رتبه سوم کشوری توسط کارشناس برنامه ریزی فرهنگی فعالیتهای رسانه ای اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان

کارشناس برنامه ریزی فرهنگی فعالیتهای رسانه ای اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،آرش صفا،کارشناس برنامه ریزی فرهنگی فعالیتهای رسانه ای اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر،گفت:با برنامه ریزی و نظارت های سازمان مرکزی واحد برنامه ریزی فرهنگی فعالیتهای رسانه ای این اداره کل در سال ۹۴ موفق به کسب رتبه سوم کشوری در این حوزه شد.

وی افزود:ارزیابی های انجام شده توسط واحد برنامه ریزی فعالیت های رسانه ای شامل:تعامل با حوزه های تاثیرگذار در حوزه رسانه و فضای مجازی،رصد و تحلیل حوزه رسانه و فضای مجازی استان،تولیدات رسانه ای در قالب های مختلف،دوره های آموزشی با موضوع رسانه و فضای مجازی و کارگروه تولید محتوای رسانه ای با رویکرد دینی است که این استان با حمایت های مدیرکل حجت‌الاسلام مهدوی و پشتیبانی معاونت فرهنگی حجت‌الاسلام غلامی به این مهم دست یابد.

وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد بتواند با فعالیت های گسترده در حوزه فعالیت های رسانه ای و فضای مجازی قدمی هرچند کوچک در جهت نشر احکام اسلامی و مقابله با جریان های انحرافی برداشته شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.