امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۱/۵ تعداد بازدید: ۱۱۱
print

۱۶۰مسجد لرستان میزبان مراسم معنوی اعتکاف

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در تعداد ۱۶۰ مسجد مناطق شهری و روستایی استان لرستان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر،گفت: با توجه به این‌که مراسم معنوی اعتکاف امسال با فصل امتحانات دانشجویان و دانش‌آموزان تداخل ندارد پیش‌بینی ما براین است که با استقبال نسل نوجوان و جوان برای این مراسم معنوی مواجه باشیم.
وی افزود: سال گذشته ۲۰ هزار لرستانی که بیشتر آن‌ها نسل جوان بودند در مراسم معنوی اعتکاف شرکت داشتند که پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۱۰ درصد رشد جمعیت را داشته باشیم.

غلامی از برنامه‌ریزی این نهاد برای برگزاری باشکوه آیین معنوی اعتکاف خبر داد و گفت: با برگزاری نشست‌های هماهنگی برگزاری باشکوه مراسم معنوی اعتکاف
این مراسم باشکوه خاص در مساجد برگزار خواهد شد.
وی افزود: مراسم معنوی اعتکاف در تعداد ۱۶۰ مسجد روستایی و شهری استان لرستان با اولویت مساجد جامع هر شهر ومساجد محله‌هایی که نماز جماعت با حضور بیشتر مردم اقامه می‌شود، برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام غلامی، ادامه داد: هم اکنون کار ثبت‌نام از افراد متقاضی برای شرکت در این آیین معنوی به دو شکل اینترنتی و حضوری در مساجد محل برگزاری
اعتکاف در حال انجام است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.