امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۹/۲۰ تعداد بازدید: ۷۹
print

۵۲۰ گفتمان دینی در سال تحصیلی۹۷-۹۶ در مدارس لرستان برگزار شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری ۵۲۰ گفتمان دینی در مدارس استان لرستان در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام مهدوی،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اعلام این خبر گفت: درسال تحصیلی جاری تعداد ۵۲۰ گفتمان دینی در عناوین چهار گانه دین و زندگی،آسیب های اجتماعی، سواد رسانه­ای و اقتصادمقاومتی در ۱۳۰ مدرسه سطح استان در حال برگزاری است،که این آمار نسبت به حجم عملکرد سال گذشته رشد ۱۲% را نشان می دهد.

وی افزود: در تعامل و همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان در راستای تفاهم نامه فی مابین نیازسنجی مناسب انجام و مدارس هدف سطح بندی شدند و حداقل گفتمان های دینی در دوسطح مخاطبین برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم و یک جلسه با عنوان ارتقاء سواد رسانه ایی برای والدین همان مدارس برگزار خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: با عنایت به اینکه گفتمان های دینی یک مدل و روش یادگیری دوسویه و مبتنی بر مشارکت فعالانه مخاطبین است لذانیازمند اتخاذ رویکردهای علمی و هدفمند می باشیم.

وی تصریح کرد: برای تحقق این امر، ازبرنامه­ های این اداره کل جهت تغذیه فکری، برگزاری کارگاه مهارت افزایی اساتیدگفتمان های دینی،جلسات مستمر بررسی و آسیب شناسی طرح و برگزاری انتخابات هیئت موسس اساتید گفتمان های دینی در استان خبر داد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.