امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۳/۲۳ تعداد بازدید: ۶۳
print

۸۰۰مسجد لرستان میزبان مراسم لیالی‌ قدر

مدیر ‌کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در لیالی قدر هم ‌زمان با سراسر کشور در ۸۰۰ مسجد استان لرستان مراسم شب‌های قدر برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر ‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبر نگار دفتر روابط عمومی ضمن تسلیت فرا رسیدن لیالی قدر با اعلام این خبر، گفت: در لیالی مبارکه قدرهم ‌زمان با سراسر کشور در ۸۰۰ مسجد استان لرستان مراسم شب‌های قدر برگزار می‌شود.

وی افزود: در تمام مساجدی که لیالی قدر برگزار می‌شود روحانیون حضوردارند این در حالی‌است که قرائت دعا‌های افتتاح، جوشن کبیر، زیارت عاشورا، تلاوت قرآن، سخنرانی، قرآن به سر و در برخی مساجد قرائت صحیح نماز از مهم‌ترین برنامه‌های لیالی مبارکه قدر خواهد بود.

وی اظهار داشت: مراسم ویژه لیالی قدر در مصلی الغدیر خرم‌آباد با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین بهشتی، از علمای حوزه علمیه قم و از ساعت ۲۳ آغاز می‌شود این در حالی‌است که در تمام مصلی‌های سطح استان با حضورائمه‌جمعه و سخنرانان ویژه مراسم لیالی قدر برگزار خواهد شد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.