امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۰/۷ تعداد بازدید: ۸۳
print

۹ دی تبلور جنگ احزاب علیه نظام اسلامی بود

معاون فرهنگی،آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ۹ دی تبلور جنگ احزاب علیه نظام اسلامی بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام غلامی، معاون فرهنگی،آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو باخبر نگار دفتر روابط عموی ضمن تبریک فرا رسیدن ۹ دی گفت: حماسه ۹ دی نماد عزّت،استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد دربرابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

وی افزود: حماسه نهم دی ۸۸ را از زوایای گوناگون می‌توان واکاوی کردو در باب آن سخن گفت در ماهیت شناسی این روز می‌توان گفت نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است و تبلورجنگ احزاب علیه نظام اسلامی بود.

وی اظهارداشت: حرف اصلی ملت ایران در روز ۹ دی از زبان جوانان پاک‌باخته و شجاع این مرز و بوم اعلام شد حرف این بود که تا جان داریم پای اسلام، انقلاب، امام و رهبری ایستاده‌ایم و شرارت دشمن را به هر شکلی که باشد – چه سخت و چه نرم- دفع خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: بزرگداشت روز ۹ دی بزرگداشت روز وحدت ملی و انسجام اسلامی براساس آموزه دینی «تولیو تبری» است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.