امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۷/۱۷ تعداد بازدید: ۹۰
print

18460 روز تبلیغ ویژه محرم1439 هجری قمری در لرستان برگزار شد

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری 18460 روز تبلیغ ویژه محرم1439 هجری قمری در در این استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر، گفت: استفاده از ظرفیت‌های این ماه برای تربیت معنوی و مذهبی جوانان ونهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به‌عنوان مهم ترین هدف قیام عاشورا باید مورد توجه و تاکید نهادهای فرهنگی و تبلیغی قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: کیفیت‌بخشی به مراسم عزاداری، تغذیه فکری مداحان و روحانیون، به‌روز بودن مبلغین نسبت به مسائل روز، رعایت و حفظ حرمت ایام محرم و اجتناب ازمسائل تفرقه‌انگیز توسط سخنرانان و مداحان همراه رعایت وحدت اسلامی نیز ضروری است.

حجت‌الاسلام مهدوی افزود: با برنامه ریزی مناسب و اشراف بر نیازمندی‌های فرهنگی در سطح استان تعداد 6890 مبلغ و مبلغه ویژه ایام محرم1439هجری قمری به مناطق مختلف این استان اعزام شدند.

وی تصریح کرد: اقامه نماز جماعت، تبیین و تبلیغ فرهنگ عاشورا، برگزاری ادعیه و مراسم عزاداری با موضوع مسجد و حسینیه، تبلیغ چهره به چهره؛ پاسخگویی با سئوالات و شبهات دینی،اجرای برنامه های قرانی و سخنرانی از جمله اهداف اعزام مبلغان و مبلغات دراین ایام است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.