امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۹/۴/۲۲ تعداد بازدید: ۱۴۵
print

ارتقاع فرهنگ دینی در جامعه مهمترین ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی است

نماینده ولی فقیه در لرستان در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان تأکید کرد: مهمترین مأموریت سازمان تبلیغات اسلامی ارتقاع فرهنگ دینی و تببین آموزه های قرآنی در جامعه است.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در دیدار با حجت‌الاسلام قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان در خصوص مسائل فرهنگی و تبلیغی روز جامعه مطالبی را بیان کرد و گفت: ادارات و نهادهای فرهنگی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی باید با شناسایی برنامه های دشمنان و مهاجمین فرهنگی و نیازسنجی صحیح برنامه های فرهنگی استان بسته فرهنگی فراهم کنند که هم حاوی برنامه های مورد نیاز استان و هم حاوی برنامه هایی باشد که بتواند تهاجم فرهنگی دشمنان را خنثی کند.


وی در ادامه به نیازهای مبرم روستاها و مناطق محروم جهت بهره مندی از برنامه های فرهنگی و دینی اشاره کرد و از مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان خواست تا این امر را در اولویت برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در استان قرار دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان این دیدار به ماموریت های مهم سازمان تبلیغات اسلامی اشاره و ارتقاع فرهنک دینی و تبیین آموزه های قرآنی را از مهمترین این ماموریت ها برشمرد و خاطرنشان کرد: ماموریت های سازمان تبلیغات اسلامی در امتداد خون شهدا است زیرا از صدر اسلام تا کنون شهدای بسیاری در این راه جانفشانی کرده اند، لذا وظیفه همه دستگاه های فرهنگی و همچنین دفتر نماینده ولی فقیه در استان است که به این سازمان در انجام هرچه بهتر این ماموریت ها کمک کنند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.