امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۵/۲ تعداد بازدید: ۲۸۰
print

امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با موسسات فرهنگی مردمی قرآن و عترت این استان

در راستای توسعه آموزه های قرآنی و واگذاری امور اجرایی به موسسات قرآنی تفاهم نامه همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با مدیر عامل موسسات مردمی قرآن و عترت این استان امضاء شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبر
نگار دفتر روابط عمومی گفت: در راستای ترویج و توسعه آموزه های قرآنی و واگذاری امور اجرایی به موسسات،مراکز و تشکل های قرآنی و دینی مردمی تفاهم نامه همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان (به‌عنوان سازمان حمایت کننده) و اتحادیه موسسات فرهنگی مردمی قرآن و عترت این استان به نمایندگی اقای مهدی امیدیان (به‌عنوان مجری ) امضاء شد.

وی افزود: موضوع این تفاهم نامه برگزاری آموزش های عمومی قرآن در موسسات فرهنگی و قرآنی به تعدا د ۷۵۰ نفر شامل: آموزش روخوانی،روانخوانی،تجوید،نماز،فصیح خوانی (قرائت سطح ۱تا ۳ ) و مفاهیم عمومی (مفاهیم سطح ۱) و برگزاری آموزش های عمومی قرآن در خانه های قرآن شهری و روستایی به تعداد ۴۰۰ نفر شامل: آموزش روخوانی،روانخوانی،تجوید،نماز،فصیح خوانی (قرائت سطح ۱تا ۳ ) و مفاهیم عمومی (مفاهیم سطح ۱) است.

وی ابراز امیدواری کرد این تفاهم نامه بتواند در مسیر تحقق اهداف قرانی و فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گام های موثر و بسزایی را
بردارد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.