امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۱/۱۹ تعداد بازدید: ۲۲۱
print

تقدیر معاون وزیر کشور و قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر ازرئیس برنامه ریزی و فناوری اطلاعات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان

معاون وزیر کشور وقائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اهداء لوح تقدیر ازرئیس برنامه ریزی و فناوری اطلاعات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،علی مویدی، معاون وزیر کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد با اهداء لوح تقدیر از کارشناس برنامه ریزی و فناوری اطلاعات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان تقدیر کرد.

در این تقدیر نامه آمده است:

جناب آقای محمود خرم ابادی،رئیس محترم برنامه ریزی و فناوری اطلاعات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان

با اهداء سلام و احترام

ارائه خدمات شایسته و تلاش های ارزنده جنابعالی در عرصه مبارزه با مواد مخدرو خدمت به قشر آسیب دیده قطعا در پیشگاه خداوند باریتعالی مأجور است و ارزش والایی دارد.

بدین و سیله از همکاری خالصانه شما در خصوص برگزاری کارگاههای آموزشی سازمانهای مردم نهاد حوزه مبارزه با مواد مخدر استان تشکر و قدردانی نموده توفیق روز افزون شما را در ادامه این جهاد عظیم از ایزدمنان مسئلت می نمایم.

علی مویدی

قائم مقام دبیرکل ستاد

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.