امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۶/۵ تعداد بازدید: ۱۹۸
print

دبیرستان‌های علوم و معارف صدرا تأمین کننده نیازهای عقیدتی و اخلاقی دانش‌آموزان هستند

داوود بهرامسری در مراسم افتتاحیه دبیرستان صدرای نورآباد گفت: با درنظر گرفتن نیازامروز جامعه دبیرستان‌های علوم و معارف صدرا تأمین کننده نیازهای عقیدتی و اخلاقی دانش‌آموزان هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا تربیت نیروهای مستعد و توانمند فرهنگی و دینی برای آینده ایران اسلامی را از اهداف مهم فعالیت مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در استان‌های مختلف کشور برشمرد.

وی با بیان اینکه دغدغه تربیت دینی فرزندان توسط خانواده‌ها با تحصیل در مدارس صدرا پاسخ داده می‌شود، متذکر شد: خانواده‌هایی که بیشتر تمایل دارند فرزندان خود را با علوم و معارف اسلامی آشنا کنند و در واقع از یک تربیت دینی و معنوی برخوردار باشند، می‌توانند فرزندان خود را در این مدارس ثبت‌نام کنند.

وی با تاکید بر ضرورت تجهیز مدارس صدرا در کشور گفت: باید با تجهیز این مدارس به تکنولوژی‌های روز آموزشی زمینه را برای علاقمندی و جذب نوجوانان برای تحصیل در این مدارس را فراهم کنیم.

بهرامسری تصریح کرد: دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا شهرستان نور آباد با مساحتی بالغ بر 2هزار مترمربع و 540 متر مربع زیربنا با 3 سال تلاش و پی‌گیری مستمرافتتاح و به بهره برداری رسید.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.