امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۴/۲۰ تعداد بازدید: ۱۴۶
print

دیدار بازرسان سازمان تبلیغات اسلامی مرکز با مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان

بازرسان سازمان تبلیغات اسلامی مرکز با مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان،در این دیدار حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان،ضمن خوش آمدگویی به مسئولان بازرسی، در خصوص مسائل فرهنگی و مذهبی و قرآنی، مسائل حوزه کاری و از فعالیت‌های مذهبی اداره تبلیغات اسلامی استان و شهرستانها گزارشی جامعی ارائه داد و با اشاره به قابلیت ها و محدودیت های استان به بیان نیازمندی های این اداره کل و شهرستانهای تابعه در اجرای مأموریت های محوله پرداخت.

گفتنی است، در ادامه این دیدار جهان بخش، رئیس اداره ارزیابی و رسیدگی به شکایات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: توجه به نیازمندیهای فرهنگی و قرآنی وتلاش در جهت رفع واقص و کمبودها در اولویت برنامه های بازرسی قرار دارد.

وی افزود: رسیدگی به خواسته ها و شکایات و رفع موانع و مشکلات احتمالی می تواندمجموعه را در رسیدن به اهداف ترسیم شده کمک کرده و نشاط و شادابی را به کارکنان هدیه کند.

لازم به ذکر است،در این دیدار غموخوار و موحد از بازرسین رسیدگی به شکایات سازمان تبلیغات اسلامی و علی جهانی،معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان نیز حضور داشتند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.