امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۹/۷/۲۴ تعداد بازدید: ۲۲۴
print

«محمد روح الامینی» معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با حجت‌الاسلام سید «احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، «محمد روح الامینی» معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با حجت‌الاسلام سید «احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان دیدار کرد. در این دیدار حجت‌الاسلام سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه اسلام دین کاملی است که در شرایط مختلف برنامه‌های مختلف دارد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با چالش‌های زیادی دست و پنجه نرم کرده است لذا در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی نیز باید اینگونه عمل کنیم.

وی، افزود: استان لرستان از گذشته تاکنون خاستگاه علما، فقها و اندیشمندان بوده است و این استان طی چهل سال انقلاب اسلامی به‌عنوان پادگان جمهوری اسلامی بود و از صبحدم انقلاب در مبارزه‌ها تا آخرین دقایق دفاع مقدس حضور فعال داشتند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: در هشت سال دفاع مقدس سهم استان لرستان همچون استان‌های مرزی پررنگ بود اما در سنوات گذشته و پس از جنگ در تصمیمات کلان از نظر توسعه اقتصادی به این استان کم توجهی شده در همین راستا از جهت نرخ بالای تورم، رونق تولید باوجود ظرفیت‌های بسیاری که دارد دچار مشکل است.

حجت‌الاسلام شاهرخی، بیان کرد: در استان لرستان جوانانی وجود دارند که در سن خودشان از شهدایی همچون باکری و زین الدین چیزی کم ندارند ولی از ابتدایی‌ترین امکانات نیز برخوردار نیستند بر همین اساس سازمان تبلیغات باید از ظرفیت چنین جوانانی برای پیش برد مسائل فرهنگی استفاده کند.

وی، گفت: متأسفانه فرقه‌های منحرف در استان لرستان به‌عنوان تنها استان شیعه نشین به صورت برنامه‌ریزی شده ورود کرده‌اند اما خوشبختانه در شورای سیاست گذاری و شورای عالیه حوزه علمیه به خوبی به این موضوع ورود کرده‌اند و برنامه‌های بسیار خوبی پیش رو دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان، تصریح کرد: در استان لرستان همه منتظر اجرای برنامه‌های خوبی از طرف سازمان تبلیغات جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و حمایت از جوانان انقلابی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی هستند.

حجت‌الاسلام شاهرخی، خاطر نشان کرد: استان لرستان داری وضعیت خاصی است و در قضیه سیل سال گذشته نیز با ۷۰ تا ۸۰ میلیارد می‌شد جلوی اتفاق ناگوار سیل را گرفت ولی پس از سیل بیش از ۱۰ هزار میلیارد به استان لرستان خسارت وارد شد که با تلاش‌های بسیار زیاد تاکنون تنها ۳ هزار میلیارد آن جبران شده است.

بنابر این گزارش، در این دیدار مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، رئیس گروه عمران املاک و مستغلات سازمان تبلیغات اسلامی کشور، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان و معاون اداری مالی تبلیغات اسلامی لرستان نیز حضور داشتند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.