امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۱/۱۷ تعداد بازدید: ۲۶۸
print

محتوای انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مضامین قرآن است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با با حضور در جشن نور موسسات قرانی این استان گفت: محتوای انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مضامین قرآن است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در همایش جامعه قرآنی لرستان که در تالار شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد برگزار شد، گفت:سالم بودن نظام اسلامی ایران به‌معنای حضور قرآن و احکام اسلام در جامعه است.

 وی جمهوری اسلامی را ثمره انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: جمهوریت یعنی حضور مردم و آرای مردم و دیگر اینکه مردم در ارکان نظام ما حضور دارند و جمهوریت نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران در دنیا بی‌نظیر است.
مهدوی‌امین با بیان این‌که اسلامیت نظام اسلامی ایران به‌معنای حضور قرآن و احکام اسلام در جامعه است، تصریح کرد: شکل گرفتن نظام اسلامی آرزوی تمام انبیای الهی بود زیرا تمام انبیا آمدند تا حکومت اسلامی را تشکیل دهند و امروز ایران اسلامی به‌عنوان ام‌القرای جهان اسلام ایفای نقش می‌کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به عملکرد خوب اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان، اظهار کرد: امروز در لرستان صدها مؤسسه و خانه قرآن مشغول فعالیت هستند و آنچه در این حوزه اهمیت ویژه ای دارد برگزاری دوره تربیت اساتید قرآن سطح شش در لرستان است.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.