امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ تعداد بازدید: ۱۶۹
print

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان شهادت سردارقاسم سلیمانی را تسلیت گفت

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی امین به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی منتشر کرد که متن آن به این شرح است:

«بسم رب الشهدا والصدیقین»

از میان مؤمنان مردانی هستند که آنچه را با خداوند پیمان بسته بودند صادقانه وفا کردند (و خود را آماده جهاد نمودند)، برخی از آنان پیمانشان را عمل کردند (و به شهادت رسیدند) و بعضی دیگر در انتظار (شهادت هستند) و هرگز (عقیده و پیمان خود را) تغییر ندادند. (سوره احزاب آیه ۲۳)

شهادت رسم و هنر مردان خداست و شهیدان چون حاج قاسم سلیمانی اسطوره بوده و هستند و هرگز از یادها نمی‌روند، چرا که در راستای تعالی دین اسلام مجاهدانه کوشیده‌اند.

شهدایی که از صدر اسلام مردانه ایستاده‌اند تا باعث عزت اسلام شوند و امروز بر همگان است که راهشان را ادامه دهند، راهی که جز به سعادت اسلام و شیعیان به چیز دیگری منجر نخواهد شد، راهی که بهترین‌ها در آن قدم گذاشتند و از تأسی اهل بیت علیهم السلام مملو است.

با این وصف شهادت پاداش انسان‌های بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی است، کسی که نمونه واقعی جهاد فی سبیل الله بود و خداوند مهربان نیز مزد تلاش‌های خالصانه اش را شهادت قرار داد.

در این راستا کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان و مجموعه‌های وابسته (شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان، اتحادیه مؤسسات قرآنی، دبیرستان‌های صدرای ولایت، تشکل‌های دینی و قرآنی و …) ضمن محکومیت اقدام منزجر کننده آمریکای جنایتکار که راهی جز نابودی نخواهد داشت، شهادت سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش که مظلومانه به درجه رفیع شهادت نائل شدند را به حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و به فرماندهی معظم کل قوا، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و همه هم رزمان آن شهید عالیقدر و آحاد ملت شریف ایران اسلامی، خصوصاً مردم ولایتمدار استان لرستان و خانواده معظم این شهید گرانقدر، تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال، برای شهدای والامقام این حادثه جانسوز علو درجات الهی و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم خواستاریم. ‌

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.