امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۹/۲۰ تعداد بازدید: ۱۲۳
print

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تبلیغات اسلامی یک سازمان انقلابی مردم نهاد است

نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن دیدار با مدیر و کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر مردم نهاد بودن سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: تبلیغات اسلامی را خانه خود می‌دانم.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آبادروز سه شنبه هفته جاری در دیدار با مدیر و کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی، موسسات و مجموعه های وابسته به این اداره کل و روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های این استان در سخنانی، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یک سازمان انقلابی مردم نهاد است و من آن را خانه خود می دانم.

وی با بیان اینکه فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان نشان دهنده این است که این نهاد، حرکتی رو به جلو دارد، اظهار داشت: رمز موفقیت سازمان تبلیغات اسلامی مردمی بودن این سازمان است چرا که در تار و پود ساختار اجتماعی نفوذ پیدا کرده و با مردم در هم تنیده شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین شاهرخی با تأکید بر گسترش فعالیت های قرآنی در استان، بیان داشت: راه سعادت و رستگاری جامعه گسترش معارف و آموزه های قرآنی به خصوص در بین نسل جوان و نوجوان است که امیدواریم با برنامه ریزی مدون نسبت به گذشته این امر بیشتر گسترش پیدا کند.

وی با اشاره بر اهمیت تبلیغ چهره به چهره در جامعه، عنوان کرد: رو در رو صحبت کردن با مردم با وجود شیوه های دیگر، بسیار تاثیر گذار است، چرا که تبلیغ چهره به چهره بر جان و دل افراد می نشیند، البته نباید از روش ها و شیوه های نوین تبلیغی نیز غافل شد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان با تأکید بر تداوم ارتباط با اداره کل تبلیغات اسلامی و مجموعه های وابسته به این اداره کل در آینده، تصریح کرد: در اهدافی که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای ما ترسیم کردند سازمان تبلیغات اسلامی نقش مؤثری دارد چرا که این امر تنها از عهده من بر نمی آید و نیازمند شبکه سازی و همکاری دستگاه های فرهنگی مانند تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و... است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.