امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۱ تعداد بازدید: ۲۹۱
print

در آستانه ورود به سال ۹۵دکتر سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی حلول سال نو را به عموم هموطنان و به‌ویژه به جامعه تبلیغی کشور تبریک گفت.

پیام نوروزی دکتر سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

 سال۹۴با نام  مقدس حضرت صدیقه طاهره، فاطمه (سلام‌الله علیها) آغاز و در واپسین  روزهای امسال هم  با فاطمیه مقارن شد، ملت شریف ایران و دوستداران آن حضرت سال ۹۴ را با عطر یاد و نام آن بانوی بی‌بدیل که سیدۀ نساء العالمین است، آغاز کردند  و با مدد از این بانوی بزرگوار و  سرور زنان عالم به استقبال  بهار ۹۵ می‌روند. 

همواره حیات دوباره طبیعت بی‌جان و تحول درآن، حاوی پیامی است که ضرورت روییدن‌های پیاپی را به گوش همۀ ما زمزمه می‌کند و مخاطب این پیغام تعالی‌بخش، می‌تواند مجموعۀ پویا و پرتوان سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان منسجم‌ترین نهاد تبلیغی کشور باشد تا همچون سالی که گذشت و در آن گام‌های بلندی در عرصه توسعه فرهنگ دینی برداشت، سال جدید را نیز با اندیشه‌ها و هدف‌هایی بزرگ و با چشم داشتن به افق‌هایی متعالی در زمینه تبلیغ و توسعۀ فرهنگ دینی آغاز کند.

ضمن استعانت از قادر متعال که همگی ما را محبّ خاندان عصمت و طهارت، مروّج معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام، و خادم نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهد، فرارسیدن سال جدید را به یکایک آحاد ملت شریف ایران اسلامی، به‌ویژه جامعه‌ی تبلیغی کشور و اعضای مجموعه‌ی خانواده بزرگ سازمان تبلیغات اسلامی تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند منان خواهانم که سرآغاز فصل شکفتن بر عموم مردم خوب و فهیم کشورمان نویدبخش سالی سرشار از عافیت و بهروزی باشد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.