امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۴۰۰/۶/۱۶ تعداد بازدید: ۱۰۱۶
print

چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت طلاب برادر با مشارکت مرکز خدمات تخصصی حوزه‌های علمیه و اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی در دو بخش آموزشی و مسابقه‌ای برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، ۱۶ شهریور در  جلسه هماهنگی چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت ویژه همسران و فرزندان طلاب حوزه‌های علمیه لرستان که در خرم‎آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه این جشنواره در بخش مسابقه‌ای در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، تفسیر، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، کتابخوانی و نقاشی برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از یکم تا ۳۰ مهرماه به شماره ۰۹۳۶۷۵۱۳۲۹۸ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به دریافت منابع به پایگاه‌های اطلاع‌رسانی www.csis.ir یا www.Telavat.ir مراجعه کنند، ادامه داد: اختتامیه این جشنواره در آبان‌ماه، مصادف با ایام ولادت نبی مکرم اسلام(ص) برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی این جشنواره از سوی ادارات تبلیغات اسلامی در سطح استان انجام می‌شود، اضافه کرد: این جشنواره در بخش آموزشی در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، صحیح‌خوانی، سبک زندگی، پرسمان قرآنی، تفسیر آسان، قصه‌های قرآن، صحت قرائت نماز، حجاب و عفاف و ازدواج در اسلام برگزار و به شرکت‌کنندگان در این بخش، گواهینامه رسمی و معتبر از سازمان دارالقران الکریم اعطا می‌شود.

حجت‎الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان نیز در این جلسه با بیان اینکه برگزاری این جشنواره با مشارکت مرکز تخصصی حوزه‌های علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی موجب هم‌افزایی بیشتر حوزه‌های علمیه و تبلیغات می‌شود، ادامه داد: تمام ظرفیت اداره‌کل تبلیغات اسلامی برای مشارکت طلاب در این جشنواره به‎کار گرفته می‌شود.

وی بیان کرد: اگر لیست خانواده طلاب در اختیار تبلیغات اسلامی استان قرار بگیرد، اطلاع‎رسانی مطلوب‌تری به شرکت ‎کنندگان در این جشنواره صورت خواهد گرفت.

 

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.