امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۴۰۰/۴/۲۰ تعداد بازدید: ۲۷۸
print

 دیدار مدیر کل، معاونین و روسای اداره تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان

 

 

به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام قدرتی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان، معاونین و روسای اداره تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان لرستان با حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفتگو کردند.

در دیدار با مدیرکل و معاونان سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) اظهار داشت :ما هم ملتی کهن هستیم و هم آیین و دین ما به عنوان آخرین دین و پیامبر ما هم به عنوان خاتم الانبیاء و همه مناسبت های که لازم است تعظیم و تکریم شوند را داریم.

وی با بیان اینکه دین اسلام عصاره ادیان آسمانی است افزود: علاوه بر مناسبت های خاص مذهبی مناسبت های ملی نیز داریم زیرا که ملتی کهن هستیم در همین راستا مناسبت های دینی ، مذهبی و ملی کار سازمان تبلیغات را انبوه و متراکم کرده است .

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد:بدیهی است که مناسبت های گوناگون و متنوع و متعدد که گاهی همه اینها در یک روز و یک هفته جمع می شوند این ها در قالب نیروی انسانی رسمی تعریف شده در درون سازمان این وظیفه و رسالت سنگین قابل انجام نیست بلکه بهترین تدبیر این است که با همکاری و تعاون با گروههای مردم نهاد ،جوانان انقلابی و گروههای جهادی رسالت سازمانی خود را انجام بدهیم.

وی بیان کرد:آینده نگری،برنامه ریزی و اجرای صحیح برنامه ها از جمله نکات مهمی است که می تواند ما را در انجام وظایفمان موفق کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: نظام جمهوری اسلامی نیازمند اطلاع رسانی ،تبلیغ و ماموریت هایی است که برای سازمان تبلیغات اسلامی با هوشمندی امام راحل پایه گذاری شد و با دقت و پیگیری مقام معظم رهبری این سازمان تاکنون توانسته کارنامه خوبی را برای خود رقم زده است.

وی تصریح کرد:البته مقتضیات زمان وظایفی را برای هر دستگاهی تعریف می کند که باید کارهای خودمان را با مقتضیات زمان تطبیق بدهیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد:کار تبلیغی و دینی که سازمان تبلیغات اسلامی انجام می دهد همان رسالت ذاتی و اصلی انبیاء الهی است که خداوند چنین ماموریتی را برای کارکنان این سازمان تعریف کرده که با دقت نظر و تعامل با دستگاههای دیگر ماموریت و رسالتی که بر عهده دارند به نحو احسن انجام بدهند.

وی اظهار داشت:در بحث انتخابات شاهد بودیم در سراسر استان مدیران و کارکنان سازمان تبلیغات چگونه پرتلاش و کوشا در همه صحنه ها جهت جذب حداکثری مردم در انتخابات حضور داشتند.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.