امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۳/۹/۱۸ تعداد بازدید: ۳۸۶
print

امروز در دهکده جهانی جنگ تبلیغ فرهنگ است

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: تبلیغات در شکل گیری فرهنگها فوق العاده مؤثر است و فرهنگهای مختلفی را می توان  با تبلیغ بر جوامع دیگر تحمیل و برانها تسلط فرهنگی پیدا کرد لذا امروز در دهکده جهانی جنگ تبلیغ فرهنگ است.

وی افزود: رشد و شکوفایی فرهنگها به تناسب گستره اوجی است که از حصارها و مرزهای تنگ جغرافیایی می گیرند و یک مکتب و اید ئولوژی به همان میزان می تواند بیشتر عمر کند که بتواند با مردمان بیشتری از جوامع بشری بوسیله تبلیغ رابطه برقرار کند.

وی اظهار داشت: اسلام با خصلت جاودانگی رسالتش، همگانی بودن دعوت وتبلیغ را طلب میکند، زیرا معارف و تعالیم زنده و والای این آیین جاودان اگر نشر و ابلاغ
نشود و درست تفسیر نشودنه تنها مکتب و دین مهجور گشته و انسان بعنوان یک مکلف باید پاسخگوی آن در پیشگاه خدا باشد،بلکه بر بشریت هم ستم شده استکه انسانهای مستعد رشد و شکوفایی، گرفتار جهل و اسیر زنجیرهای استکبار و رهسپار راه شقاوت گردیده اند.

وی تصریح کرد: در نظام حقیقت‌گرای اسلام، که تکیه روی حقایق و واقعیات است و اهداف متعالی تعقیب می‌شود، تبلیغات مفهوم خاص خود را دارد و براساس عقیده و
بینش حاکم بر جو تفکر جامعه‌ی اسلامی، صورت خارجی پیدا می‌کند.

وی در پایان سخنان خود ضمن آرزوی موفقیت و پیروزی برای همه مبلغین و سربازان بجهه تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی گفت: در جهان امروز که بحران‌های فرهنگی
درصدد تهی کردن انسان از معنویت می‌باشند، تبلیغ دین و ارزش‌های نشأت گرفته‌ی ازآن به جهت مقابله‌ی این بحران‌ها ضرورت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.