امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۳/۹/۱۸ تعداد بازدید: ۳۹۹
print

برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مدیران عامل موسسات قرآنی مردمی لرستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، محمد لروند، مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر،گفت: کارگاه آموزشی ویژه مدیران عامل موسسات قرآنی مردمی لرستان با سرفصل های قوانین و ضوابط موسسات قرآنی و مدیریت کاربردی در مؤسسات قرآنی برگزار شد.

وی افزود: حسین بهیودی ازاساتید و مدیر امور استانها و مؤسسات سازمان دارالقرآن الکریم کشور و همچنین استاد بختیار زاده به‌عنوان مدرسین این دوره مباحث و موضوعات کارگاه را تبیین نمودند.

وی با بیان اینکه در این کارگاه ۴۵ نفر از مدیران موسسات قرآنی مردمی لرستان حضور داشتند  گفتند: حجت‌الاسلام و المسلمین سعید مهدوی امین
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان که میهمان ویژه این کارگاه بودند با تشریح و ارائه نکات اخلاقی از توسعه کمی و کیفی فعالیت های قرآنی استان مطالبی را ارائه و بر کادر سازی در مجموعه فعالیت های قرآنی استان تأکید نمودند.

لروند تصریح کرد: که مدیران حاضر در کارگاه بعد از شرکت در آزمون پایانی که در شهرستانها برگزار می‌گردد گواهی نامه دوره آموزشی مدیران عامل موسسات قرآنی مردمی  را از سازمان دارالقران الکریم دریافت خواهندکرد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.