امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۳/۹/۱۸ تعداد بازدید: ۳۵۲
print

تجمع بزرگ عزاداران حسینی به‎مناسبت اربعین ۱۴۳۶ هجری قمری در خرم آباد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان،حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر،گفت: برگزاری مراسم مذهبی و دینی در ترویج و گسترش فرهنگ اسلامی در سطح جامعه نقش بسزایی دارد.

وی  با اشاره به تجمع عظیم مردمی در روزاربعین افزود: این تجمع به‌عنوان یک مانور بزرگ سیاسی،عبادی می تواند برنامه ریزیها و توطئه های دشمنان اسلام را خنثی  و آنها را از دست یابی به اهداف پلید خود که همان ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی  وکم ارزش کردن مبانی و ارزش های دینی و مذهبی است نا امید و مأیوس کند.

 وی اظهار داشت: به همت اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان و جامعه اسلامی اصناف و بازار شهرستان خرم اباد و با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه،سپاه پاسداران،حوزه کمالیه،صدا و سیما و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان تجمع بزرگ عزادارن حسینی در روز اربعین ساعت ۹ صبح در مقابل حوزه کمالیه شهرستان خرم آباد با حضور گسترده هیئات مذهبی،روحانیون و اقشار مختلف مردم برگزارخواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدوی در پایان سخنان خود تصریح کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی های بعمل آمده نظیر این مراسم در همه شهرستانهای استان با شکوه و گسترده گی خاصی برگزار خواهد شد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.