امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۴/۳ تعداد بازدید: ۲۲۳
print

اجرای طرح اوقات فراغت در ۱۷۴ کانون فرهنگی لرستان

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان از اجرای طرح اوقات فراغت در ۱۷۴ کانون فرهنگی این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در نشست خبری که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد،گفت: در سطح استان لرستان ۱۷۴ کانون فرهنگی، تبلیغی و... ثبت شده که برنامه‌های اوقات فراغت به آنها واگذار شده است.

وی با بیان اینکه در تابستان امسال ۷۳ پایگاه فرهنگی با حضور اساتید قم دایر می‌شود، عنوان کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی امسال گفتمان‌های دینی در سطح لرستان برگزار می‌شود، این درحالی است که سال گذشته بیش از ۵۵۰ گفتمان دینی در سطح لرستان برگزار شده است.

وی  اظهار داشت: در حال حاضر پنج دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا در شهرستان‌های بروجرد، خرم‌آباد،دلفان، کوهدشت و پلدختر وجود دارد که امسال دو دبیرستان دلفان و کوهدشت افتتاح می‌شوند.

حجت‌الاسلام مهدوی بابیان اینکه در این دبیرستان‌ها  280 دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند، گفت: بیش از یک میلیارد تومان هزینه این دبیرستان‌ها در لرستان بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه در رمضان امسال تاکنون ۱۱محفل انس با قرآن در لرستان برگزار شده، گفت: ۹۰ درصد برنامه‌های قرآنی این سازمان در سال گذشته محقق شده و امسال تلاش می‌کنیم که این برنامه‌ها تحقق یابد.

 

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.